Mediasponsor SV de Braak

SV de Braak heeft een samenwerking gesloten met Foto ID. Dit creatieve duo is de komende drie seizoenen mediapartner van SV De Braak.

Strategisch sterk partnership
“De samenwerking stelt SV De Braak in staat om het brede palet van Foto ID in te zetten voor onze eigen exploitaties, maar ook andere sponsorcases van SV De Braak met nieuwe mediaconcepten te activeren”, zegt Rick Raaijmakersvan SV De Braak. “Door de samenwerking gaan we meer mensen bereiken, vinden we aansluiting bij doelgroepen die we eerder nog niet bereikten via mediakanalen en doen we dit op een professionele manier. Dat is ontzettend waardevol”, aldus Raaijmakers.

Groter bereik
“De samenwerking stelt SV De Braak in staat om het brede palet van Foto ID in te zetten voor onze eigen exploitaties, maar ook andere sponsorcases van SV De Braak met nieuwe mediaconcepten te activeren”, zegt Rick Raaijmakersvan SV De Braak. “Door de samenwerking gaan we meer mensen bereiken, vinden we aansluiting bij doelgroepen die we eerder nog niet bereikten via mediakanalen en doen we dit op een professionele manier. Dat is ontzettend waardevol”, aldus Raaijmakers.

Verbinding met de regio
Ook Foto ID ziet in SV De Braak een sterke strategische partner. Met alle verschillende doelgroepen kan het mediabedrijf heel specifiek invulling geven op basis van de behoefte van bepaalde doelgroepen. “Wij zijn erg blij met dit partnership”, zeggen Ad & Annelies Vereijken, van Foto ID, dat voornemens is om ook acties te ontwikkelen voor de leden van SV De Braak. “Foto ID gaat ook graag op zoek naar de verbinding en de samenwerking met bedrijven, zowel lokaal, regionaal als nationaal. En zo denken we dat we met SV De Braak en het netwerk in de regio tot hele mooie samenwerkingen kunnen komen”, aldus Ad & Annelies Vereijken.

#SAMENSTERKER

Origineel weergeven